Jak istotna jest identyfikacja wizualna?
Jak ważna jest identyfikacja wizualna?
Trzeba jasno napisać, iż identyfikacja wizualna jest naprawdę istotna, ponieważ generalnie konsumenci zwracają sporą uwagę, jeżeli wchodzi w rachubę opakowanie, umieszczone na nim logo, itp. Przecież dzisiaj szalenie modna jest optymalizacja kosztów. A więc np. woda gazowana jest przelewana do mniejszych butelek – co powoduje, iż konsumenci płacą tyle samo pieniędzy za mniejszą ilość napoju. A oprócz tego np. butelki są wytwarzane z gorszych materiałów. A jednak na opakowaniach towarów producenci w żadnym razie nie oszczędzają. To naprawdę powinno dać do myślenia.
I dlatego właśnie gdy poszukujemy firmy, która ma w ofercie projektowanie opakowań, w żadnym wypadku nie można rozumować, że wybór tańszej firmy jest odpowiednim wyborem. Zawsze lepiej wybrać być może tę droższą ofertę, ale przynajmniej lepszą. W końcu nie powinniśmy zapominać, że w zasadzie im lepsze opakowanie, im lepsza identyfikacja wizualna, tym lepiej. Chociaż nie powinniśmy nie pamiętać, że jeśli chcemy odnieść sukces, powinniśmy nie tylko zainwestować w identyfikację wizualną, lecz także zaoferować dla klientów bardzo dobry produkt.